Пожежна безпека твоєї оселі. (Основи здоров'я. 6 клас. Вчитель - Кравчук О.В.)
Мета: ознайомити учнів з пожежною безпекою власного дому, розвивати уміння аналізувати причини пожежі у оселі; виховувати навички обережного поводження з вогнем, серйозне ставлення до правил пожежної безпеки, розвивати пам'ять, увагу.
Василь Лісняк - відомий запорізький письменник і журналіст (Українська література. 10 клас. Вчитель - Шинкаренко Т.В.)
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом письменника запорізького краю В.Лісняка; розвивати культуру мовлення; виховувати найкращі людські якості.
Тварини. Охорона тварин. Додавання на основі розрядного складу числа (31+6). Розвязування задач. Розпізнавання геометричних фігур. (Інтегрований урок з природознавства і математики у 1 класі. Вчитель: Жабінець А.Б.)
Мета: закріпити вивчений спосіб додавання одноцифрового числа до двоцифрового; формувати предметні і ключові компетентності: обчислювальні навички, вміння розв`язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури; формувати математичну культуру під час усного і писемного мовлення; організовувати діяльність учнів для сприймання і осмислення знань про тварин як частину живої природи; розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, прагнення пізнавати і досліджувати; виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю, почуття милосердя, співчуття до всього живого, бажання прийти на допомогу.
Значення та правила виконання ранкової гімнастики вдома. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і вниз. Рухливі українсько - народні ігри та естафети (Фізична культура. 2 клас. Сарана Р.В.)
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики під музичний супровід; закріпити техніку лазіння по гімнастичній драбині вгору і вниз. Виховувати бережливе ставлення до стану здоров'я.
Космічна Подорож . Парад планет і письмова нумерація багатоцифрових чисел. Співвідношення між одиницями вимірювання маси , довжини. Прості і складені задачі. (Математика. 4 клас. Корольова Т.Р.)
Мета: Продовжити формувати уявлення про Космос як простір,що існує за межами планети Земля,закріпити поняття, що Сонце – це велика зірка, навколо якої обертається 9 планет; дати елементарні уявлення про стан планет Сонячної системи. Повторити відомі одиниці довжини ,маси. Розвивати пам’ять, творчі здібності, логічне мислення, обчислювальні навички; розширювати світогляд учнів; виховувати інтерес до математики, допитливість, самостійність.
Урок - квест "Повторення і узагальнення вивченого. Я і моя родина. Имя существительное" (Музичне мистецтво, англійська та російська мови)(Головко О.В., Холод Ю.В., Ведмедьова В.О)
Мета уроку: навчити ставити та відповідати на питання, тренувати учнів у вживанні знань з граматики, узагальнити й систематизувати знання учнів та оцінити рівень знань. Розвивальна мета: розвивати вміння вести групову бесіду, розвивати пам'ять, слуховий контроль, розвивати культуру читання, мовлення; розвивати та вдосконалювати навички самостійної/групової роботи (Team Building), розвивати навички та уміння з усіх видів мовленнєвої діяльності та розвивати уміння аналізувати, інтерпретувати та виконувати музику Виховний вплив: виховувати почуття ввічливості, виховувати культуру спілкування та колективної співпраці
Урок з історії "Виникнення та становлення Русі - України" (Аносова В.М.)
Мета уроку: закріпити та поглибити знання учнів з історії виникнення та розквіту Русі - України. Узагальнити основні поняття та події. Оцінити знання учнів з теми. Розвивати вміння ідентифікувати історичні явища за їх типовими ознаками. Виховувати культуру спілкування, повагу до нашої історії.
Урок з Фізичної культури "Волейбол" (Сердюк Н.С.)
Урок з геометрії у 7 класі "Країна трикутників. Трикутник навколо нас" (Шалатова А.В.)
Мета уроку
Освітня: Узагальнити знання про трикутники.
Формувати навички та уміння практичного використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв’язування практичних задач. Формувати організаційну, соціально-особистісну, інформаційну, життєтворчу компетентності. Сформувати уявлення учнів про геометричну фігуру - трикутник, як невід'ємну частину навколишнього нас світу, про різне використання в побуті й життя предметів і обладнань, що мають форму трикутника, про значимість даного поняття в соціальному житті людини. Показати зв'язок математики із повсякденним життям, зв'язок з другими науками: географія, музика, архітектура тощо.
Розвивальна: Сприяти розвитку самоосвітньої діяльності учнів; інтересу до проектної діяльності; розвитку предметної та життєво необхідної компетентностей.
Виховна: Виховувати культуру спілкування; культуру усного мовлення; любов до предмету.
Урок з географії у 10 класі "Країни Азії. Загальний огляд." (Тис Н.В.)
Мета уроку: формувати загальні уявлення про країни азіатської частини Євразії, особливості
природи , населення й гоподарської діяльності, обєкти ЮНЕСКО Китаю, Японінії, Індія; вдосконалювати практичні вміння й навички характеризувати природу, населення й господарську діяльність окремих країн материка; розвивати вміння самостійно організовувати власну навчальну діяльність, обирати критерії для класифікацій, визначати способи дій рамках запропонованих навчальних завдань; виховувати почуття поваги до національних особливостей, традицій та способу життя інших народів, пізнавальний інтерес до світової природної та культурної спадщини.