Відкритий урок англійської мови та географії "Scool Subject. Geography Lesson. Літосфера" 6 клас ( Ведмедьова В.О., Тис Н.В.)
Мета уроку: аналізувати лексичний та граматичний матеріал,формувати граматичні та комунікативні вміння; поглибити знання про форми земної поверхні, розвивати вміння працювати з картою та вміння характеризувати географічні обєкти, розвивати навички говоріння та культуру писемного мовлення.
Відкритий урок із читання (НУШ 2 клас) "Зимова казка"(КорольоваТ.Р.)
Відкритий урок - гра "Мистецтвознавча дуель зарубіжної літератури та мистецтва " на тему: «Зарубіжні письменники в різних стилях і напрямах мистецтва» 9 клас (Холод Ю.В., Головко О.В.)
Мета уроку: перевірити рівень засвоєння вивчених тем , вчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього прекрасного, корисного, морального.
Розвивати пізнавальні здібності учнів, творчу активність, цілеспрямованість, самостійність, наполегливість в досягненні мети, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.
Виховувати людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву
Тема. «Греко-перські війни (500 – 449 рр. до н. е.)» 6 клас (Аносова В.М.)
Мета: дати уявлення про найбільш важливі битви греко – перських війн, їх причини та наслідки; розвивати вміння добувати історичну інформацію з різних джерел працюючи в групах; формувати просторову, хронологічну, логічну, аксіологічну компетентності, негативне ставлення до війни як засобу вирішення проблем.
Учні працювали в групах «Афіняни", «Спартанці» «Елліни», опрацьовуючи різноманітні історичні джерела . Переглянули відео "Перший в світі марафон" та "Діалог Ксеркса з Леонідом". А також висловили свою точку зору, що війна не має бути засобом вирішення проблем або досягнення мети, а для цього слід пам’ятати завжди про війни, що відбувалися в минулому.
Відкритий урок з фізичної культури: "Волейбол" 6 клас (Білецька Я.А.)
Мета: Повторення історії виникнення сучасного волейболу. Продовжувати вивчати передачу м'яча знизу та зверху, та прийом м'яча.