Відкритий урок з географії у 7 класі (вчитель Тис Н.В.)
Мета уроку: сформувати уявлення про внутрішні води материка, особливості існування та нерівномірності поширення залежно від рельєфу та клімату; охарактеризувати головні басейни стоку та річкові системи, типи озер.
Відкритий урок з громадянської освіти у 10 класі (вчитель Аносова В.М.) на тему "Забобони"
Під час уроку учні повторили попередній матеріал про толерантність. Учні випробували себе в ролі вчителя та сформували перші уявлення про людей. Переглянули відео "Зовнішність оманлива" , що дало змогу поділили наші уявлення на образ цілих народів чи релігійних громад та вплив стереотипів. Розглянули "пераміди ненависті", переглянувши презентацію. Пограли в гру "Заалізничний експрес". Учні висловили свої думки щодо впливу забобонів на життя людини.
Відкритий урок з фізичної культури у 8 класі (вчитель ілецька Я.А.) на тему "Валейбол"
Мета уроку: засвоїти нвички гри у вайбол, повторити правила гри у валейбол, продовження виачення навичок передачі мяча
Відкритий урок з мистецтва та зарубіжної літератури "Європейський театр - майстерне лицедійство на прикладі роману "Ромео і Джульєтта" у 10 класі (Головко О.В, Холод В.Ю)
На уроці учні усно та письмово висловлювали власну, розуміли твори мистецтва, формували власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та пучуття за допомогою мистецтва; ознайомили учнів з провідною системою, що розкривають театральні принципи європейського театру: представлення і переживання. Прищеплювати любов до ближнього наприкладі роману В.Шекспіру "Ромео та Джульєтта". Урок розміщенно на Методпорталі за посиланням
Відкритий урок з геометрії "Трикутник" у 7 класі (Шалатова А.В)
Мета уроку: повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів про трикутники, про суму кутів, про прямокутні та рівнобедрені трикутники. узагальнити та систематизувати вміння: знаходити ку трикутника за допомогою теореми про суму кутів трикутника, використовувати означення та властивості прямокутного та рівнобедреного трикутників під час розвязування задач. Розвивати розумову активність, память, увагу, загальнонавчальні навички.
Відкритий урок з математики у 2 класі на тему "Міліметр. Одиниця вимірювання" (вчитель Ведмідьова О.А.)
Мета уроку: ознайомитися з поняттям міліметр, вдосконалити навички вимірювання відрізківі, навички розвязування задач; формувати культуру математичних задач, уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, память , творчу активність учнів; виховувати уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подолання вивчення предмету
Відкритий урок з математики на тему "Сума розрядних доданків . Дії з іменованними числами.Задачі геометричного змісту" у 3 класі(Корольова Т.Р.)
Мета уроку: формування предметних компетентностей, вдосконалювати знання нумерації чисел в межах 1000; закріплювати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу числа, удосконавлювати вміння учнів розв'язувати задачі геометричного змісту; вправляти у розв'язанні виразів з іменованими числами, розвивати анологічне мислення, техніку швидких обчислень, пам'ять , увагу; виховувати допитливість, інтерес до математики.
Відкритий урок з англійської мови у 2 класі на тему : "Food and drink" (вчитель Ведмедьова В.О)
Мета уроку: повторити , активізувати, розширити значення лексичного матеріалу; формувати вміння визначити кольори та тварин; розвивати артикулярний апарат, увагу, мислення та різні види пам'яті.
Відкритий урок з хімії у 8 класі (вчитель Сорокаліт К.І.)
Мета уроку: повторити ,
Відкритий урок з трудового навчання у 7 класі (вчитель Кравчук О.В.)
Мета уроку: повторити ,
Відкритий урок з математики у 1 класі " Визначаємо вартість товару" (вчитель Плакса Н.А.)
Мета уроку : формувати уявлення про вартість товарів, формувати обчислювальні навички та вміння розвязувати задачі. Познайомити з величиною - вартість товарів, розвивати варіативне та логічне мислення учнів, прищеплювати навички культури спілкування, гостинності, здійснювати профорієнтаційну роботу.