2014-2015 н.р.
Сучасна система освіти має забезпечити всебічний розвиток індивідуальності дитини.
У 10 класі - Географічний профіль У класі навчається 6 учнів.
Загальною метою курсу є удосконалення уяви учнів про географічну картину світу, утвердження поняття про географію як конструктивну науку і формування географічного мислення на основі історичного, територіального, комплексного, типологічного, проблемного і конструктивного підходів.
Географічний профіль у 10 – 11 класах реалізовує такі основні завдання :
- поглибити географічну і економіко-соціальну освіту учнів через вивчення глобальних територіально-диференційованих господарських, соціокультурних і соціоекологічних проблем, розкрити роль окремих держав і народів у світовій економіці і політиці;
- узагальнити й систематизувати попередні знання учнів з географії на значно вищому рівні;
- сформувати уявлення про територіальну організацію господарства і населення окремих регіонів і держав світу;
- виховувати в учнів особистісні риси громадянина України, загальнолюдську духовну ціннісну орієнтацію, сприймати ідеї гуманізму та демократизму, патріотизму і взаєморозуміння між народами, утверджувати ідеї демократії, добра та справедливості.
Предмети, що вивчаються на поглибленому рівні: географія, екологія.
Предмети, що вивчаютьсяна академічному рівні: хімія.
Додаткова література для профільного вивчення географії
У 11 класі Історичний профіль. У класі навчається 8 учнів.
Предмети, що вивчаються на поглибленому рівні: історія України, Всесвітня історія, психологія.
Предмети, що вивчаютьсяна академічному рівні: українська мова, світова література, технології, фізична культура, англійська мова.
День миру (19 вересня)
Навчальні досягнення учнів за 2014-2015 н.р.
Профіль |
Клас |
І семестр |
Якість |
ІІ семестр |
Якість |
Рік |
Якість |
|||||||||||||||||||||
Історич ний |
11 |
П |
С |
Д |
В |
|
П |
С |
Д |
В |
|
П |
С |
Д |
В |
|
||||||||||||
Історія України |
|
уч |
% |
уч |
% |
уч |
% |
уч |
% |
|
уч |
% |
уч |
% |
уч |
% |
уч |
% |
|
уч |
% |
уч |
% |
уч |
% |
уч |
% |
|
|
8 учн |
- |
- |
3 |
37,5 |
5 |
62,5 |
- |
- |
62,5 |
- |
- |
3 |
37,5 |
3 |
37,5 |
2 |
25 |
62,5 |
- |
- |
1 |
37,5 |
5 |
37,5 |
2 |
25 |
62,5% |
Всесвітня історія |
8 учн |
- |
- |
2 |
25 |
5 |
62,5 |
1 |
12,5 |
75 |
- |
- |
1 |
12,5 |
5 |
62,5 |
2 |
25 |
87,5 |
- |
- |
1 |
12,5 |
5 |
62,5 |
2 |
25 |
87,5% |
Географіч ний |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Географія |
5 учн |
- |
- |
3 |
60 |
1 |
20 |
1 |
20 |
40 |
- |
- |
3 |
60 |
1 |
20 |
1 |
20 |
40 |
- |
- |
3 |
60 |
1 |
20 |
1 |
20 |
40% |
Екологія |
5 учн |
- |
- |
3 |
60 |
1 |
20 |
1 |
20 |
40 |
- |
- |
1 |
20 |
2 |
40 |
2 |
40 |
40 |
- |
- |
1 |
20 |
3 |
60 |
1 |
20 |
80% |